متین متین ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

انگیزه ای برای زندگی

خداحافظ ای شعر شبهای روشن

1396/10/16 10:09
نویسنده : مامان متین
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ای غروب غریبانه دل
سلام ای طلوع سحرگاه رفتن
سلام ای غم لحظه‌های جدایی
خداحافظ ای شعر شبهای روشن
خداحافظ ای شعر شبهای روشن
خداحافظ ای قصه عاشقانه
خدا حافظ ای آبی روشن عشق
خداحافظ ای عطر شعر شبانه
خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی‌مانی ای مانده بی من
تو را می‌سپارم به دلهای خسته
تو را میسپارم به مینای مهتاب
تو را میسپارم به دامان دریا
اگر شب نشینم  اگر شب شکسته
تو را میسپارم به رویای فردا
به شب میسپارم تو را تا نسوزد
به دل میسپارم تو را تا نمیرد
اگر چشمه واژه از غم نخشکد
اگر روزگار این صدا را نگیرد
خداحافظ ای برگ و بار دل من
خدا حافظ ای سایه سار همیشه
اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم
خداحافظ ای نوبهار همیشه

از چی بگم . از کجا شروع کنم . مامان که رفت انگار دنیا برام کوچیک و سرد شد . نمیدونستم اینقدر سخته غمه بی مادری . خیلی دلم برات تنگ شده مامان . عصرها بدجور دلم میخواد باهات حرف بزنم . با تلفنم راضیم باهات صحبت کنم . تو خوابمم بیای بازم قانعم . فقط یه جوری از یه طریقی خودت و به من برسون . آخ مامان اگه میدونستم اینجوری بیخبر میخوای بزاری بری که اونروزا بیشتر قدر تورو میدونستم بیشتر بغلت میکردم و میبوسیدمت.پنجشنبه ها میام پیشت . تو دلم میگم مامانم اینجا خوابیده پس حتما حرفام و میشنوه . باهات درد و دل میکنم . صدات میکنم . حرفام و میگم . ازت گلگی میکنم و به خدا میگم خدایا به بزرگیت قسم میدم جای مامانم راحت باشه . اگه تو این دنیا خیر ندید تو اون دنیا قرین رحمت باشه . دلم فقط به اینا خوشه . خیلی خیلی خیلی دلم گرفته . خیلی خیلی خیلی تنهام . 

کاش مامان نمی رفت به این زودی ها

مامان مهربونم تا زمانیکه خونت هست هر پنجشنبه میایم اونجا دور هم جمع میشیم خیالت راحت بچه ها هنوز دور هم جمعن . نگران ما نباش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)