متین متین ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

انگیزه ای برای زندگی

جشن تولد یک سالگی

1394/1/18 9:42
نویسنده : مامان متین
100 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک ما یک ساله شد . تازگیا کلمات ماما بابا ددر میگه .وقتی میگیم یک با زبون شیرین و قشنگش میگه دو . کلاغ پر بازی میکنه . هر کسی از پیشش میخواد بره با دستای تپل و کوچولوش بای بای میکنه . شیرین کاریهای وروجک دل میبره . البته نا گفته نماند که بعضی وقتها با شیطنت هاش اشکمم در میاره . ظرفای کابینت مدام وسط آشپزخونست . یه بار حبوبات و خالی کرد وسط آشپزخونه . به کنترلهای تلویزیون امون نمیده . میگیره دستش دکمه هاشو فشار میده و میکوبه اینور اونور .وسایل آرایشم که کافیه دم دستش باشه هیچی دیگه داغون میکنه رپام و با انگشت در میاره بیرون و خیلی کارهای دیگه...بگذریم بخوام تعریف کنم خیلی طولانی میشه هر چی که هست واسه من شیرینه . تمومه دنیامه

جشن تولدش و 12 فروردین به خوبی و خوشی برگزار کردم . من و بابایی خیلی براش مایه گذاشتیم .قبلش بردمش آتلیه عکسهای شیک و خوشگل ازش انداختیم . شاسی کردیم و روز جشن عکساشو چیدیم روی میز پذیرایی . یکی از عکساشو روی کارت دعوتش چاپ کردم و یکی دیگه از عکساشو دادم قنادی روی کیکش چاپ کردن . از اونجاییکه متین خیلی به باب اسفنجی و آهنگ تبلیغ جعبه بازی باب اسفنجی علاقه داره تم جشن تولدش و باب اسفنجی انتخاب کردم . تمام ظروف و بادکنک ها و تزئینات اعم از ریسه و  خوش آمد گویی با عکس باب اسفنجی بود .

متن کارت دعوتش :

با معجزه ی وجود او در زندگیمان تمام لحظه های عمرمان بدرقه ی نفس کشیدنش شد .

اکنون یک سال است که با گریه هایش گریه کردیم ، خنده هایش را خندیدیم ، برای آرامشی که از بودن او داریم خدا را شاکریم شما نیز در آذین بستن این شکرانه ما را همراهی کنید .

غذا از بیرون گرفتیم و من برای اینکه غذاها خوب باشه و مهمونا راضی باشن خیلی حساسیت به خرج دادم و بابایی یکم اذیت شد . به مهمونا ی کوچولو آخر مجلس  هدایای کوچیکی تدارک دیده بودم که بهشون دادم . کادو هم حسابی واسش جمع شد . (پول و اسباب بازی و لباس)

هدیه باباش : دستبند طلا

هدیه خودم : یه ماشین بزرگ که متین میتونه توش بشینه و راه ببره

متین هم اونشب حساب باهام همکاری کرد و اصلا اذیت نکرد . ذوق میکرد و دست میزد و میخندید .

+ نوشته شده در  شنبه ۲۲ فروردین۱۳۹۴ساعت 14  توسط میترا |  یک نظر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)